Dle nezávislých testů má Eri stabilně jedno z nejrychlejších připojení k Internetu v ČR.
BONUS 3.000 Kč na router + Terminátor u všech rychlostí + Statická IPv4 zdarma


Nejčastější dotazy FAQ - Služba EriMobile

Proč je výhodnější paušál než předplacená karta?

Využíváte-li mobilní telefon pravidelně, je pro Vás až 3 x levnější měsíční vyúčtování - paušál s EriMobile, než předplacená karta. Zvolením některého z paušálních tarifů EriMobile získáváte navíc možnost téměř neomezeného volání s automatickým hlídáním maximální výše měsíční účtované částky vč. hlídání částky za roaming a data v zahraničí. Maximální účtovanou částku si volíte sami přímo v objednávce služby EriMobile s tím, že výši této částky můžete průběžně měnit.
Obecně platí jednoduché pravidlo, že pokud dobíjíte svou SIM kartu kreditem v průměru více jak 120 Kč/měs., je výrazně výhodnější mít paušál od EriMobile.




Lze si u EriMobile k internetu v mobilu zřídit emailový účet?

Ano, můžete si zdarma zřídit nový e-mail o velikosti 200 MB s doménou eripanter.cz nebo erimobil.cz.




Jak si mohu zachovat - převést své mobilní tel. číslo do sítě EriMobile?

Stačí v objednávce služby EriMobile zvolit položku "požaduji přenést od jiného operátora" a uvést vaše tel. číslo. Dále přímo v objednávce (nebo i později na email obchod@erimobile.cz) uvedete tzv. přenosový kod - ČVOP. Tento ČVOP (čtrnáctimístné číslo znamenající číslo výpovědi opouštěného operátora) vám sdělí stávající operátor.
Infolinky operátorů:

V případě nejasností volejte, prosím naši info linku na tel. 770 710 007, rádi Vám s objednáním pomůžeme a následně již vše zařídíme za Vás. Přenos čísla neznamená žádný výpadek mobilních služeb - přenos čísla trvá max. 4 pracovní dny. Večer Vám bude fungovat původní operátor a ráno již EriMobile - bez výpadku. Na tuto změnu budete předem upozorněni SMS zprávou.




Je možné měnit během trvání smlouvy cenové tarify Služby EriMobile?

Ano, 1x za měsíc můžete požádat prostřednictvím samoobsluhy nebo emailu: obchod@erimobile.cz o změnu cenového tarifu Služby EriMobile. Požadavek na změnu nám zašlete nejpozději 5 prac. dnů před koncem kalendářního měsíce.




Jakým způsobem se platí Služby EriMobile?

Služby EriMobile se platí měsíčně zpětně na základě vystavené faktury, kterou Vám zašleme vždy začátkém následujícího měsíce. Každý zákazník si v objednávce může zvolit způsob zasílání faktur - e-mail zdarma, nebo poštou za poplatek 25 Kč.




Jakou síť využívá EriMobile?

EriMobile využívá fyzickou mobilní síť společnosti Vodafone Czech Republic a.s. Pokrytí EriMobile je tam, kde je pokrytí sítí Vodafone.




Kde si mohu objednat službu (SIM kartu) EriMobile?

SIM kartu Vám zašleme poštou nebo spediční firmou na adresu v ČR, kterou uvedete v objednávce. SIM kartu je možné osobně převzít a to zdarma v sídle naší firmy v Příboře nebo v kanceláři v Praze. Zákazník má možnost si k Nano SIM kartě zdarma zvolit jednu ze dvou velikostí redukcí – Micro a Standard.




Mohu si u EriMobile objednat volné minuty, SMS nebo internet?

Ano, v objednávce si stačí vybrat z nabízených balíčků volných minut, SMS nebo balíčků Dat pro internetové připojení dle Vaši potřeby. Pokud jste si naše služby již zaregistrovali, lze si i dodatečně balíček volných minut, SMS nebo Dat navýšit. Přihlášením do Samoobsluhy nebo zasláním na email: obchod@erimobile.cz si objednáte balíček, který Vám bude nejlépe vyhovovat.




Jak je to s internetem, když vyčerpám svůj měsíční objem dat?

U Služeb EriMobile je uplatňován FUP - měsíční limit dat. Po překročení Vámi zvoleného měsíčního balíčku Dat se rychlost připojení k internetu pouze zpomalí, žádné data navíc v ČR účtovaná nejsou. K obnově standardní rychlosti Internetu dojde vždy na začátku následujícího kalendářního měsíce a nebo po zakoupení jednorázového balíčku Dat, který je platný po dobu 30 dnů.




Převádějí se nevyužíté minuty a data do dalšího měsíce?

Nevyužité volné minuty a data z balíčků se do dalšího zúčtovacího období nepřevádějí. Volné minuty nebo volné SMS, které jste získali při aktivaci Služby EriMobile platí až do úplného vyčerpání - maximálně však po dobu 12 měsíců. Jednorázový balíček dat získaný při aktivaci platí 30 dnů.




Je možné si u EriMobile zakoupit nové telefonní číslo?

Ano, v objednávce si zvolíte možnost "požaduji přidělit nové číslo" a mob. číslo si sami vyberete z minimálně 100 volných mobilních čísel z řady 770 710 xxx. Vybírat můžete z běžných mobilních čísel zdarma a nebo si můžete vybrat "zlaté" a nebo i " číslo. Počet zlatých a platinových čísel je omezen.




Proč dodáváte Nano SIM kartu + redukci?

Zákazník tímto získává výhodu, že při změně mob. telefonu již nemusí měnit SIM kartu za novou, ale pouze Nano SIM vloží do redukce dle typu telefonu.




Podporujete službu BIS u mobilního telefonu BlackBerry?

Službu BIS u mobilního telefonu BlackBerry nepodporujeme. BlackBerry je možné používat v síti EriMobile od verze OS 10 a vyšší (Q5, Q10, Z10).




Mobilní tarify - FAQ


Proč je výhodnější paušál než předplacená karta a kredit?

Využíváte-li mobilní telefon pravidelně, je pro Vás až 3 x levnější měsíční vyúčtování - paušál s EriMobile, než předplacená karta s předplacený kredit. Zvolením některého z paušálních tarifů EriMobile získáváte navíc možnost téměř neomezeného volání s automatickým hlídáním maximální výše měsíční účtované částky vč. hlídání částky za roaming a data v zahraničí. Maximální účtovanou částku si volíte sami přímo v objednávce služby EriMobile s tím, že výši této částky můžete průběžně měnit.
Obecně platí jednoduché pravidlo, že pokud dobíjíte svou SIM kartu kreditem v průměru více jak 120 Kč/měs., je výrazně výhodnější mít paušál od EriMobile něž službu posatvenou na systému kredit.

Lze si u Eri Mobile k LTE internetu v mobilu zřídit e-mailový účet?

Ano, můžete si zdarma zřídit nový e-mail o velikosti 200 MB s doménou eripanter.cz nebo erimobil.cz.

Jak si mohu zachovat - převést své mobilní telefonní číslo do sítě EriMobile?

Stačí v objednávce služby EriMobile zvolit položku "požaduji přenést číslo od jiného operátora" a uvést vaše tel. číslo. Dále přímo v objednávce (nebo i později na email obchod@erimobile.cz) uvedete tzv. přenosový kod - ČVOP. Tento ČVOP (čtrnáctimístné číslo znamenající číslo výpovědi opouštěného operátora) vám sdělí stávající operátor. Infolinky operátorů:

V případě nejasností volejte, prosím naši info linku na tel. 770 710 007, rádi Vám s objednáním pomůžeme a následně již vše zařídíme za Vás. Přenos čísl neznamená žádný výpadek mobilních služeb - přenos čísla trvá max. 4 pracovní dny. Večer Vám bude fungovat původní operátor a ráno již EriMobile - bez výpadku. Na tuto změnu budete předem upozorněni SMS zprávou.

Lze požádat o přidělení nového telefonního čísla u EriMobile?

Je to snadné. Stačí si vybrat tarif z naší nabídky, vložit ho do košíku a v objednávce si pak vybrat možnost nové telefonní číslo. Telefonní číslo si můžete vybrat podle sebe.

Je možné měnit během trvání smlouvy cenové tarify Služby EriMobile?

Ano, 1x za měsíc můžete požádat prostřednictvím e-mailu: obchod@erimobile.cz o změnu cenového tarifu Služby EriMobile. Požadavek na změnu nám zašlete nejpozději 5 prac. dnů před koncem kalendářního měsíce.

Jakým způsobem se platí Služby Eri Mobile?

Služby EriMobile se platí měsíčně zpětně na základě vystavené faktury, kterou Vám zašleme vždy začátkém následujícího měsíce. Každý zákazník si v objednávce může zvolit způsob zasílání faktur - e-mailem zdarma, nebo poštou za poplatek 15 Kč.

Jakou síť využívá Eri Mobile?

EriMobile využívá fyzickou mobilní síť společnosti Vodafone Czech Republic a.s. Pokrytí EriMobile je tam, kde je pokrytí sítí Vodafone.

Kde si mohu objednat službu (SIM kartu) Eri Mobile?

SIM kartu Vám zašleme poštou nebo spediční firmou na adresu v ČR, kterou uvedete v objednávce. SIM kartu je možné osobně převzít a to zdarma v sídle naší firmy v Příboře nebo v kanceláři v Praze. Zákazník má možnost si k Nano SIM kartě zdarma zvolit jednu ze dvou velikostí redukcí – Micro a Standard.

U Eri Mobile objednat volné minuty, SMS nebo LTE internet?

Ano, v objednávce si stačí vybrat z nabízených balíčků volných minut, SMS nebo balíčků mobilních dat 4G LTE pro internetové připojení dle Vaši potřeby. Pokud jste si naše služby již zaregistrovali, lze si i dodatečně balíček volných minut, SMS nebo Mobilní Data navýšit. Přihlášením do Samoobsluhy nebo zasláním na email: obchod@erimobile.cz si objednáte balíček, který Vám bude nejlépe vyhovovat.

Jak je to s Internetem, když vyčerpám svůj měsíční objem dat?

U Služeb EriMobile je uplatňován FUP - měsíční limit dat. Po překročení Vámi zvoleného měsíčního balíčku Dat se rychlost připojení k internetu pouze zpomalí, žádné data navíc v ČR účtovaná nejsou. K obnově standardní rychlosti Internetu dojde vždy na začátku následujícího kalendářního měsíce a nebo po zakoupení jednorázového balíčku Dat, který je platný po dobu 30 dnů.

Převádějí se nevyužíté minuty a data do dalšího měsíce?

Nevyužité volné minuty a data z balíčků se do dalšího zúčtovacího období nepřevádějí. Volné minuty nebo volné SMS, které jste získali při aktivaci Služby EriMobile platí až do úplného vyčerpání - maximálně však po dobu 12 měsíců. Jednorázový balíček dat získaný při aktivaci platí 30 dnů.

Je možné si u Eri Mobile zakoupit nové mobilní telefonní číslo?

Ano, v objednávce si zvolíte možnost "požaduji přidělit nové mobilní číslo" a mobilní číslo si sami vyberete z minimálně 100 volných mobilních čísel z řady 770 710 xxx. Vybírat můžete z běžných mobilních čísel zdarma a nebo si můžete vybrat i zlaté číslo. Počet zlatých čísel a platinových čísel je omezen.

Proč dodáváte Nano SIM kartu + redukci?

Zákazník tímto získává výhodu, že při změně mobilního telefonu již nemusí měnit SIM kartu za novou, ale pouze Nano SIM vloží do redukce dle typu telefonu.





Hledáte další informace?

Nejčastější dotazy FAQ - Služba EriMobile | Eri | Zpět na úvodní stránku