Eri - chytrá síť s IQ. Vždy rychlá, vždy stabilní !

AKTUÁLNĚ - AKCE do 30.9.2023, více info ZDE

Podpora pro zákazníky Eri Internetu

Podpora pro zákazníky Eri Internetu

Zákaznická podpora Eri Internet tel.: 590 990 000



Eri Internet - technické oddělení a podpora

  Zavolejte na dohled Eri
590-990-000
(Po - Pá: 8:00 - 20:00; So a Ne: 8.00 - 16.00)
(Mimo uvedenou dobu a ve Svátky - záznamník) (24 hod / 7 dní v týdnu: e-mail: noc@eri.cz)

Zákaznickou podporu Eri Internet můžete kontaktovat s následujícími dotazy, problémy, požadavky:





Chci nahlásit poruchu Internetu

V případě problému s připojení modem/router (Terminátor) restartujte - vypojte z el. sítě minimálně na cca 5 minut a potom opět zapněte, vyčkejte alespoň 5 minut.

Zkontrolujte také kabel mezi modemem a tel. zásuvkou, jestli není poškozený nebo skřípnutý nebo jestli není uvolněná koncovka u kabelu, případně kabel vyměňte.


Pokud ani nyní Internet nefunguje, pak zadejte Uživatelské jméno (povinný údaj), svůj kontakt a popis závady.


Uživatelské jméno: *
Vaše jméno a příjmení: *
E-mail: *
Telefon:
Popis poruchy:

Váš požadavek vyřídíme po telefonu nebo e-mailu.
* (Bez zadání uživatelské jména (tvar např.: "e12345678"), které Vám bylo zasláno při aktivaci služby, nebude tento požadavek akceptován.)




Hledáte další informace?

Podpora pro zákazníky Eri Internetu | Eri Internet | Zpět na úvodní stránku