Co dělat, když nefunguje Eri internet nebo Eri TV. Kde zjistit, jestli nemá vaše služba právě dnes výpadek. A které kontakty využít, když potřebujete poradit.
Zavolejte na dohled Eri
590-990-000 |
(Po - Pá: 8:00 - 20:00; So a Ne: 8.00 - 16.00) (Mimo uvedenou dobu a ve Svátky - záznamník) (24 hod / 7 dní v týdnu: e-mail: noc@eri.cz) |
Zákaznickou podporu Eri Internet můžete kontaktovat s následujícími dotazy, problémy, požadavky:
V případě problémů s připojením prosím nejprve restartujte modem/router i Terminátor tím, že jej odpojíte z elektrické sítě na minimálně 5 minut a poté znovu zapojíte. Po zapnutí vyčkejte alespoň 5 minut.
Dále zkontrolujte kabel mezi modemem a telefonní zásuvkou, nebo kabel mezi routerem a Terminátorem, zda není poškozený, skřípnutý nebo zda není uvolněná koncovka (RJ11, RJ45). V případě potřeby kabel vyměňte.
Pokud internet stále nefunguje, pokračujte prosím vyplněním formuláře níže. Uveďte své uživatelské jméno (povinný údaj), kontaktní informace a popis závady.
Děkujeme, budeme se vašemu problému věnovat co nejdříve.