WebMail pošta pro klienty ZDE | EriTV Live přihlášení ZDE | Ústředna CallBack ZDE |
Rychlost připojení doporučujeme měřit na https://eri-internet.cz/speedtest nebo případně na https://www.speedtest.net
s tím, že před měřením prosím nezapomeňte vypnout veškeré programy a prohlížeče v počítači (případně i jiná připojená zařízení k modemu).
Dále:
Internet je decentralizovaná síť, ve které jsou k dispozici miliony datových úložišť. Pokud budete mít doma superrychlou přípojku, vůbec to neznamená, že budete vždy stahovat vámi nakoupenou rychlostí. Rychlost odesílání nebo stahování dat je přesně tak vysoká, jak rychlý je nejpomalejší článek celé trasy měření, kterým data protékají. Nejčastěji je nejpomalejším článkem Wi-Fi připojení, nebo nějaký problém v počítači (např. nevhodná konfigurace programů, více instalovaných antivirů najednou apod.) nebo hardwarový problém (např. starší nevýkonný procesor, pomalá či vadná síťová karta apod.)
V případě, že jste si u nás zakoupili nový modem/router je Vaše přípojné číslo také heslo pro wifi připojení. Přípojné číslo naleznete v emailu pro konfiguraci modemu, který se zasílá automaticky každému zákazníkovi.
- pokud používáte wifi připojení, modem/router umístit na viditelné místo např. na skříň, komodu nebo stůl, modem by neměl být schovaný např. ve skříni nebo někde za rohem na zemi, aby signál wifi nebyl ničím rušen
- v případě problému s připojení modem restartovat (vypojit z el. sítě minimálně na cca 5 minut a potom opět zapnout.
Námi dodávané modemy jsou zařízení určené především pro pevné připojení k internetu s možností připojení přes wifi, tudíž je wifi vysílač na tomto modemu pouze jakýmsi doplňkem možnosti připojení se základním nastavením.
U některých modemů/routerů je frekvence wifi pouze 2,4GHz, jiné modemy/routery disponují kromě 2,4 GHz i frekvencí 5GHz
- wifi na frekvenci 2,4GHz má delší dosah signálu, ale pomalejší rychlost připojení
- wifi na frekvenci 5 GHz má kratší dosah signálu a špatně se šíří přes překážky (zeď, dveře atd.), ale má vyšší rychlost připojení
Stačí v objednávce služby EriMobile zvolit položku "požaduji přenést od jiného operátora" a uvést vaše tel. číslo. Dále přímo v objednávce (nebo i později na email obchod@erimobile.cz) uvedete tzv. přenosový kod - ČVOP. Tento ČVOP (čtrnáctimístné číslo znamenající číslo výpovědi opouštěného operátora) vám sdělí stávající operátor.
V případě nejasností volejte, prosím naši info linku na tel. 770 710 007, rádi Vám s objednáním pomůžeme a následně již vše zařídíme za Vás. Přenos čísla neznamená žádný výpadek mobilních služeb - přenos čísla trvá max. 4 pracovní dny. Večer Vám bude fungovat původní operátor a ráno již EriMobile - bez výpadku. Na tuto změnu budete předem upozorněni SMS zprávou.
Veškeré úhrady lze provádět výhradně na základě vystavené faktury nebo zálohové faktury formou převodu nebo vkladu na bankovní účet společnosti Český bezdrát s.r.o. uvedený na faktuře.
Veškeré úhrady lze provádět výhradně na základě vystavené faktury nebo zálohové faktury formou převodu nebo vkladu na bankovní účet společnosti Český bezdrát Mobile s.r.o. uvedený na faktuře.
Český bezdrát s.r.o. (dále i jako ČB) nakládá při poskytování veřejně dostupných služeb s daty svých zákazníků (Uživatelů Služeb sítě Eri) v souladu se zák. č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění pozdějších předpisů včetně nařízení EU / GDPR. Je správcem těchto osobních údajů, ochraňuje je před zveřejněním a neumožňuje k nim bez vědomí a souhlasu konkrétního zákazníka přístup žádné reklamní agentuře ani jiné třetí straně.
Vyjímkou jsou jen nezbytně nutné informace poskytované obchodním Partnerům ČB, kteří se podílejí na zřízení nebo poskytování Služeb sítě Eri, které si zákazník (Uživatel) sjednal ve Smlouvě s ČB.
Seznam obchodních Partnerů ČB je uveden v Preambuli platného znění Všeobecných podmínek poskytování Služeb sítě Eri uveřejněných v sekci Všeobecné podmínky.
Pevná veřejná 1 IP adresa IPv4 (úplný obousměrný provoz) | 99 Kč / měsíc |
Směrovaná síť vlastních IP adres uživatele | 1.198 Kč / měsíc |
Blok 4 pevných veřejných IP adres IPv4 | 363 Kč / měsíc |
Blok 8 pevných veřejných IP adres IPv4 | 847 Kč / měsíc |
Blok 16 pevných veřejných IP adres IPv4 | 1.210 Kč / měsíc |
Reverzní záznam k přidělení veřejné IP adrese IPv4 nebo IPv6 | 99 Kč |
Služba "Pevná veřejná IP adresa - IPv4 i IPv6" zpřístupní používání portů aplikací a portů programů umožňující jiným uživatelům Internetu přistupovat libovolně na obsah počítače klienta či serveru připojeného k Internetu některou ze Služeb sítě Eri (obousměrný provoz).
V případě, že je ve Smlouvě uvedena (sjednána) cena poskytované Služby v Kč / rok, nebo v Kč / půl roku a nebo v Kč / kvartál je její splatnost předem na základě vystavené zálohové faktury.
Cena za přidělení veřejné IP adresy resp. bloků veřejných IP adres je platná pro všechny typy Služeb sítě Eri.
Přidělení bloku pevných veřejných IP adres, IPv4 musí být opodstatněné.
1. Podmínky zřízení, Ceník a funkce Služby Eri CallBack (zpětné volání)
Zvýšená garance dostupnosti služby v měsíci - SLA 99,5 % | + 25% z měsíční ceny |
Zvýšená garance dostupnosti služby v měsíci - SLA 99,7 % | + 50% z měsíční ceny |
Zvýšená garance dostupnosti služby v měsíci - SLA 99,9 % | + 75% z měsíční ceny |
Výše uvedené ceny platí, pokud není ve Smlouvě uvedeno jinak.
Veškeré ceny jsou uvedeny v Kč vč. DPH 21%.
Tento ceník je platný pro všechny služby obsahující v názvu Eri - ADSL, Eri - VDSL, Eri -SHDSL a Eri - bezdrát.
Kód | Akce | Popis |
---|---|---|
*40 | Nastav CLIR | Zamezení identifikace volajícího - skryje Vaše číslo |
#40 | Zruš CLIR | Zrušení zamezení identifikace volajícího |
*61 | Nastav přesměrování ihned | Okamžité přesměrování všech hovorů - Příklad požadavku na přesměrování *61číslo kam chci přesměrovat # |
#61 | Zruš přesměrování ihned | Zruší okamžité přesměrování všech hovorů |
*62 | Nastav přesměrování při obsazení | Přesměrování příchozích hovorů pokud je obsazeno |
#62 | Zruš přesměrování při obsazení | Zruší přesměrování při obsazení |
*63 | Nastav přesměrování nehlásí se | Přesměrování příchozích hovorů pokud hovor nepřijmete |
#63 | Zruš přesměrování nehlásí se | Zrušení přesměrování příchozích hovorů pokud hovor nepřijmete |
*65 | Nastav přesměrování při nedostupnosti | Přesměrování příchozích hovorů pokud je linka nedostupná |
#65 | Zruš přesměrování při nedostupnosti | Zrušení přesměrování při nedostupnosti |
*44 | Nastav jednorázový budík | Nastav jednorázový budík |
#44 | Zruš všechny jednorázové budíky | Zruš všechny jednorázové budíky |
*45 | Nastav opakovaný budík | Nastav opakovaný budík |
#45 | Zruš všechny opakované budíky | Zruš všechny opakované budíky |
*82 | Nastav uživatelské nahrávání | Nastav uživatelské nahrávání |
#82 | Zruš uživatelské nahrávání | Zruš uživatelské nahrávání |
*91 | Převezmi hovor ve skupině | Převezmi hovor ve skupině |
U IP telefonů Linksys a CISCO je nutné v nastavení telefonu upravit hodnoty "Dial plan" přidáním následujících parametrů: | ||
*xx | ||
#xx | ||
*xxxxxxxxxxx# |
Podmínkou pro využívání těchto doplňkových služeb je funkční telefonní Služba EriVoIP.