Eri Internet logo společnosti Eri internet Český bezdrát s.r.o.

20 let na trhu
Tel.: 220 990 007, 590 990 004

Klientská sekce Internet DNS e-mail ústředna Wi-Fi

✓ Dvojnásobná rychlost napořád ✓ Zřízení do 3. prac. dnů ✓ Terminátor u všech rychlostí  
✓ Stabilní rychlost připojení ✓ Pevná IP v.4 ZDARMA ✓ Premiové routery s dopr. zdarma  
✓ Neomezené volání z pevné ✓ Neomezená data ✓ Převod bez výpadku připojení  
✓ Internet pro Skylink Live TV & CANAL+ Sport PREMIER LEAGUE

Ověřit dostupnost Internet Internetová Televize Mobilní tarify Telefon Koncové zařízení Reference Kontakt


Klientská sekce Internet DNS e-mail ústředna Wi-Fi

✓ Přihlášení pro klienty, nastavení DNS, Wi-Fi, e-mail a další..

✓ Nastavení DNS (Domain Name System)

  • DNS-P: 84.19.64.3
  • DNS-S: 84.19.64.4
   Více o DNS Domain Name System - naleznete ZDE...

✓ Nastavení e-mail komunikace:

    mail.eri.cz

  • SMTP, IMAP, POP3:

    POP3

  • port 110 TLS (bez zabezpečení), port 995 SSL (se zabezpečením)

    IMAP

  • port 143 TLS (bez zabezpečení), port 993 SSL (se zabezpečením)

    SMTP

  • port 587 TLS (bez zabezpečení)


Kód Akce Popis
*40 Nastav CLIR Zamezení identifikace volajícího - skryje Vaše číslo
#40 Zruš CLIR Zrušení zamezení identifikace volajícího
*61 Nastav přesměrování ihned Okamžité přesměrování všech hovorů -
Příklad požadavku na přesměrování *61číslo kam chci přesměrovat #
#61 Zruš přesměrování ihned Zruší okamžité přesměrování všech hovorů
*62 Nastav přesměrování při obsazení Přesměrování příchozích hovorů pokud je obsazeno
#62 Zruš přesměrování při obsazení Zruší přesměrování při obsazení
*63 Nastav přesměrování nehlásí se Přesměrování příchozích hovorů pokud hovor nepřijmete
#63 Zruš přesměrování nehlásí se Zrušení přesměrování příchozích hovorů pokud hovor nepřijmete
*65 Nastav přesměrování při nedostupnosti Přesměrování příchozích hovorů pokud je linka nedostupná
#65 Zruš přesměrování při nedostupnosti Zrušení přesměrování při nedostupnosti
*44 Nastav jednorázový budík Nastav jednorázový budík
#44 Zruš všechny jednorázové budíky Zruš všechny jednorázové budíky
*45 Nastav opakovaný budík Nastav opakovaný budík
#45 Zruš všechny opakované budíky Zruš všechny opakované budíky
*82 Nastav uživatelské nahrávání Nastav uživatelské nahrávání
#82 Zruš uživatelské nahrávání Zruš uživatelské nahrávání
*91 Převezmi hovor ve skupině Převezmi hovor ve skupině
U IP telefonů Linksys a CISCO je nutné v nastavení telefonu upravit hodnoty "Dial plan" přidáním následujících parametrů:
*xx
#xx
*xxxxxxxxxxx#

Podmínkou pro využívání těchto doplňkových služeb je funkční telefonní Služba EriVoIP.


Doporučení jak správně změřit rychlost připojení k internetu?


Rychlost připojení doporučujeme měřit na https://eri-internet.cz/speedtest nebo případně na https://www.speedtest.net s tím, že před měřením prosím nezapomeňte vypnout veškeré programy a prohlížeče v počítači (případně i jiná připojená zařízení k modemu).
Dále:

  • počítač, na kterém je prováděno měření připojte přes UTP kabel k modemu (pokud máte připojeno přes wifi)
  • před měřením prosím nezapomeňte vypnout veškeré programy a případně další prohlížeče v počítači (youtube, stahování nebo zálohování dat), případně i jiná zařízení, která jsou připojena k modemu jak přes kabel, tak přes wifi
  • ideální měření rychlosti připojení je z Vašeho počítače, který má aktuální verzi všech ovladačů hardware a aktuální verzi webového prohlížeče

    Test rychlosti VŽDY změří pouze VOLNOU kapacitu připojení , proto je důležité výše uvedené opatření.

    Pozn.: hodnoty naměřené při měření rychlosti připojení přes wifi nejsou relevantní.

    U vyšších rychlostí připojení (nad 100 Mbps) je potřeba zkontrolovat:
  • nastavení síťové karty (na 1 Gb Full), aby nedošlo ke zkreslení výsledku měření
  • použití správného kabelu s koncovkou RJ45, kompatibilní s rychlostí připojení 1 Gbps - plně osazený kabel - tj. 8 drátů v koncovce.

    Technický popis měření rychlosti připojení k internetu:

    Internet je decentralizovaná síť, ve které jsou k dispozici miliony datových úložišť. Pokud budete mít doma superrychlou přípojku, vůbec to neznamená, že budete vždy stahovat vámi nakoupenou rychlostí. Rychlost odesílání nebo stahování dat je přesně tak vysoká, jak rychlý je nejpomalejší článek celé trasy měření, kterým data protékají. Nejčastěji je nejpomalejším článkem Wi-Fi připojení, nebo nějaký problém v počítači (např. nevhodná konfigurace programů, více instalovaných antivirů najednou apod.) nebo hardwarový problém (např. starší nevýkonný procesor, pomalá či vadná síťová karta apod.)


  • Wi-Fi router - Informace o nastavení Wi-Fi v modemu.


      Wi-Fi router - Informace o nastavení Wi-Fi v modemu.

      V případě, že jste si u nás zakoupili nový modem/router je Vaše přípojné číslo také heslo pro wifi připojení. Přípojné číslo naleznete v emailu pro konfiguraci modemu, který se zasílá automaticky každému zákazníkovi.

      Dále doporučujeme:

      - pokud používáte wifi připojení, modem/router umístit na viditelné místo např. na skříň, komodu nebo stůl, modem by neměl být schovaný např. ve skříni nebo někde za rohem na zemi, aby signál wifi nebyl ničím rušen
      - v případě problému s připojení modem restartovat (vypojit z el. sítě minimálně na cca 5 minut a potom opět zapnout.

      Námi dodávané modemy jsou zařízení určené především pro pevné připojení k internetu s možností připojení přes wifi, tudíž je wifi vysílač na tomto modemu pouze jakýmsi doplňkem možnosti připojení se základním nastavením.

      U některých modemů/routerů je frekvence wifi pouze 2,4GHz, jiné modemy/routery disponují kromě 2,4 GHz i frekvencí 5GHz
      - wifi na frekvenci 2,4GHz má delší dosah signálu, ale pomalejší rychlost připojení
      - wifi na frekvenci 5 GHz má kratší dosah signálu a špatně se šíří přes překážky (zeď, dveře atd.), ale má vyšší rychlost připojení


    Co je to Bonding a Terminátor






    Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů (ADR)





    Postup generování kódu pro migraci služeb xDSL - platný od 19.3.2012




    Podmínky zřízení, Ceník a funkce Služby EriVoIP



    Podmínky zřízení, Ceník a funkce Služby Eri CallBack (zpětné volání)




    Služeb EriMobile - přejděte k nám


      Jak si mohu převést své mobilní číslo?

      Stačí v objednávce služby EriMobile zvolit položku "požaduji přenést od jiného operátora" a uvést vaše tel. číslo. Dále přímo v objednávce (nebo i později na email obchod@erimobile.cz) uvedete tzv. přenosový kod - ČVOP. Tento ČVOP (čtrnáctimístné číslo znamenající číslo výpovědi opouštěného operátora) vám sdělí stávající operátor.

      Infolinky operátorů:
      • Vodafone: *77
      • T-Mobile: 800 73 73 73
      • O2: 800 02 02 02

      V případě nejasností volejte, prosím naši info linku na tel. 770 710 007, rádi Vám s objednáním pomůžeme a následně již vše zařídíme za Vás. Přenos čísla neznamená žádný výpadek mobilních služeb - přenos čísla trvá max. 4 pracovní dny. Večer Vám bude fungovat původní operátor a ráno již EriMobile - bez výpadku. Na tuto změnu budete předem upozorněni SMS zprávou.



    Platební podmínky platné od 1.3.2017 Český bezdrát s.r.o.


    Veškeré úhrady lze provádět výhradně na základě vystavené faktury nebo zálohové faktury formou převodu nebo vkladu na bankovní účet společnosti Český bezdrát s.r.o. uvedený na faktuře.

    Platební podmínky platné od 1.3.2017 Český bezdrát Mobile s.r.o.

    Veškeré úhrady lze provádět výhradně na základě vystavené faktury nebo zálohové faktury formou převodu nebo vkladu na bankovní účet společnosti Český bezdrát Mobile s.r.o. uvedený na faktuře.


    GDPR


    Český bezdrát s.r.o. (dále i jako ČB) nakládá při poskytování veřejně dostupných služeb s daty svých zákazníků (Uživatelů Služeb sítě Eri) v souladu se zák. č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění pozdějších předpisů včetně nařízení EU / GDPR. Je správcem těchto osobních údajů, ochraňuje je před zveřejněním a neumožňuje k nim bez vědomí a souhlasu konkrétního zákazníka přístup žádné reklamní agentuře ani jiné třetí straně.

    Vyjímkou jsou jen nezbytně nutné informace poskytované obchodním Partnerům ČB, kteří se podílejí na zřízení nebo poskytování Služeb sítě Eri, které si zákazník (Uživatel) sjednal ve Smlouvě s ČB.

    Seznam obchodních Partnerů ČB je uveden v Preambuli platného znění Všeobecných podmínek poskytování Služeb sítě Eri uveřejněných v sekci Všeobecné podmínky.


    Ceník měsíčních doplňkových služeb Pevná veřejná IP



    *Pevná veřejná 1 IP adresa (úplný obousměrný provoz) 99 Kč
    Směrovaná síť vlastních IP adres uživatele 1.198 Kč
    *Blok 4 pevných veřejných IP adres 363 Kč
    *Blok 8 pevných veřejných IP adres 847 Kč
    *Blok 16 pevných veřejných IP adres 1.210 Kč
    Reverzní záznam k přidělení veřejné IP adrese 99 Kč

    Služba "Pevná veřejná IP adresa -IPv.4 i IPv.6" zpřístupní používání portů aplikací a portů programů umožňující jiným uživatelům Internetu přistupovat libovolně na obsah počítače klienta či serveru připojeného k Internetu některou ze Služeb sítě Eri (obousměrný provoz).

    V případě, že je ve Smlouvě uvedena (sjednána) cena poskytované Služby v Kč / rok, nebo v Kč / půl roku a nebo v Kč / kvartál je její splatnost předem na základě vystavené zálohové faktury.

    Cena za přidělení veřejné IP adresy resp. bloků veřejných IP adres je platná pro všechny typy Služeb sítě Eri.

    Přidělení bloku pevných veřejných IP adres musí být opodstatněné.

    Co je to IP adresa

    Zvýšená garance - SLA (u služeb typu Eri - SHDSL a Eri - bezdrát / optika)



    Zvýšená garance dostupnosti služby v měsíci - SLA 99,5 % + 25% z měsíční ceny
    Zvýšená garance dostupnosti služby v měsíci - SLA 99,7 % + 50% z měsíční ceny
    Zvýšená garance dostupnosti služby v měsíci - SLA 99,9 % + 75% z měsíční ceny


    Výše uvedené ceny platí, pokud není ve Smlouvě uvedeno jinak.
    Veškeré ceny jsou uvedeny v Kč vč. DPH 21%.
    Tento ceník je platný pro všechny služby obsahující v názvu Eri - ADSL, Eri - VDSL, Eri -SHDSL a Eri - bezdrát.



            
            


    Poskytovatel Internetu online - televize přes internet - -

    © 2022 Eri Internet - Český bezdrát s.r.o. | 26.09.2022 22:08:17