"Zvuk přes internet s EriVoIP - Pojďme objevit, co je to VoIP
VoIP, aneb 'Voice over Internet Protocol', je v podstatě IP telefonie – technologie, která nám v podstatě umožňuje telefonovat přes internet. Místo klasických telefonních linek se tato technologie spoléhá na přenos hlasu pomocí datových sítí, které jsou založené na protokolu UDP/TCP/IP.
Jednotlivá zařízení, která využívají VoIP - ať už jsou to IP telefony, mobilní telefony či IP telefonní brány - se připojují a komunikují s centrální ústřednou, známou jako IP PBX, pomocí standardizovaného protokolu SIP. Tato ústředna je jakýmsi dirigentem, který řídí komunikaci mezi všemi VoIP zařízeními, realizuje hovory a služby mezi uživateli a zajišťuje správné směrování hovorů do sítí ostatních operátorů nebo dalších aplikací.
Hlas osoby, která volá, je přenášen do cílové sítě v podobě datových paketů prostřednictvím IP sítě. Tyto datové znaky jsou kvůli efektivitě a úspoře dat zakódovány pomocí kódovacích a dekódovacích algoritmů, známých jako kodeky. Kodeky jsou standardizované a mají označení, jako například G.711, G.723, G.729, ale existují i nestandardizované kodeky, jako je iBLC.
Pro kvalitní a spolehlivé VoIP telefonní spojení je nutná nejen dostatečná datová propustnost a nízká ztrátovost internetového spojení, ale také zajištění kvality služby, neboli QoS (Quality of Service). Hlavně je důležitá rychlost odezvy po celé trase hovoru, a to v obou směrech datové komunikace.
Na následujícím schématu můžete vidět, jak lze kombinovat a využívat možnosti VoIP společně s ostatními komunikačními technologiemi prostřednictvím IP PBX. Přeji vám příjemné a efektivní využití VoIP technologie!"
VoIP – (Voice over Internet Protocol) IP telefonie je technologie, která, laicky řečeno, umožňuje telefonování přes Internet, respektive se jedná o technologii přenosu hlasu prostřednictvím datových sítí založených na protokolu UDP/TCP/IP.
Jednotlivá VoIP koncová zařízení, IP telefony, mobilní telefony či IP telefonní brány se přihlašují a komunikují s centrální ústřednou (IP PBX) za pomocí standartizovaného protokolu SIP.
Tato centrální ústředna komunikuje se všemi VoIP zařízeními, realizuje hovory a služby mezi účastníky a zajišťuje správné směrování hovorů do sítí ostatních operátorů nebo dalších projení. Hlas volajícího se přenáší po částech v datových paketech prostřednictvím IP sítě k volanému.Přenášené části jsou kvůli úspoře objemu přenášených dat zakódovány kódovacími a dekódovacími algoritmy (kodeky). Kodeky mají označení např. G.711, G.723, G.729, … a jsou standartizovány. Jsou i nestandartizované kodeky např. kodek iBLC. Nutnou podmínkou pro srozumitelné a spolehlivé VoIP telefonní spojení není pouze datová propustnost a nízká ztrátovost internetové přípojky, respektive datového propoje, ale i zajištění tzv. kvality služby, zkráceně označované QoS (Quality of Service). Jde zejména o rychlost odezvy po celé trase hovoru – a to samozřejmě v obou směrech datové komunikace. Na níže uvedeném obrázku je schématicky vidět jak lze kombinovat a využívat možností VoIP i s ostatními komunikačními technologiemi prostřednictví IP PBX.
Hlasové Služby EriVoIP telefon plně nahrazují volání i z mobilních telefonů.
Pro tyto volání z mobilních telefonů nabízíme speciállní telefonní čísla 910 91x xxx.
A potom již stačí si do mobilu zakoupit lepší mobilní datový tarif, který využíváte pro tyto volání z mobilních telefonů..
Volejte neomezeně, za 99 Kč/měs na mobilní a pevná telefonní čísla všech operátorů v ČR!
Už Vás nemusí nikdy zajímat TARIFIKACE. S naším neomezeným tarifem voláte prostě všude, za 99 Kč/měsíc. Tak na co ještě čekat!
Po objednání VoIP služby na Váš e-mail, přijdou přesné pokyny k nastavení Vašeho VoIP zařízení a služby
Podpora na tel. čísle 590990000 v prac. dny od 8:00 do 20:00 hod.